www.holhorgasszunk.hu -

...vissza

Hozzászolások

bdavid18 (18.) válasz | 2010-03-17 20:11:57
      Sziasztok:) Dávid vagyok:) Én közel másfél éve ismerem és horgászom a vizet:) Eddig nem értek egyet azokkal a személyekkel akik leamortizálják a tavat mert elég jó fogásom szokott lenni sőt tavaly nyáron egy 10kg tükröst sikerült megakasztanom és sikeresen a partra terelni. Én kimondottan sporthorgász vagyok és néha szoktam versenyekre is menni . Emberek akik szeretik ezt a tavat azok között kellene rendezni egy házi kupát Nem viccelek szeretném ha ez a tót több ember ismerje meg és sok embernek adjon örömöt a horgászat. Persze azért szponzorokat is kellene keresni de ahhoz én túl fiatal vagyok(18) . Írjatok javaslatokat a házi kupával kapcsolatba hogy javasoljátok e vagy sem:(
      lacikoma (17.) válasz | 2010-03-07 11:54:08
      Üdv! Én  egy pár éve ismerem ezt a vizet. De nem járok sűrűn. Annyit tapasztaltam viszont hogy egyre jobban terjed a törpeharcsa..  Viszont jó kis víz ! Nagyon harcos halak vannak itt.  Nagyobb halakat szerintem a szigetről lehet és jó messzire megdobva be középre.  80-100m re . Akkor már jönnek 5-6kg Tükrösök is meg amur ok.
      geri13 (16.) válasz | 2010-02-25 21:02:49
      Hali
      Nagyobb potykákra  meik részen lehet   kisérletezni vagy mien csalival a nádasnál vagy a szigeten  irjatok lécci köszönöm.

Üdv:Geri
      geri13 (15.) válasz | 2010-02-25 20:56:04
      Hali! 13 14 éves vagyok  én 2009 aug-ban voltam utoljára mert sajna bejött a tél. 6:45 kor érkeztünk  7:15 kor meg is jött az első Dévérem . Egészen 10 oráig  10 db Dévért 5db Kárászt 2db Keszeget fogtam sajna kb 20 törpét . Gilisztával probálkoztam 10:15-kor valami majdnem bevitte a botomat sikerült megfognom 10:35 kor   egy 3,8 kg-os  nyurga pontyot akasztottam .  Délután 4 oráig  még pár Kárász ,Keszeget , Dévért fogtam ha jo idölesz ujbol megyek és beszámolok

krisz69 (14.) válasz | 2010-02-25 20:27:11
      Sziasztok
      Nem tudom én kb 5 ször vagy 6 szor voltam kin ezen a tavon.
      Sosem jöttünk el hal nélkül.Általában 10-20 Dévért,Kárászt,Keszget fogtunk.Szerintem halakban nincs hiány.Szép potykák vannak a tóba.
      Nekem nagyon tetszik ez a tó.Én ugy tudom van kb 3 darab 60 kg.ós Harcsa.Ha tudtok valamit ezekről a halakról akkor írjatok.

Üdv:Krisz
      Balu (13.) válasz | 2009-10-06 19:44:03
      Látom ismét megjelentek a lokálpatrióták! Vörös Csepel vezesd a harcot....... Legalábbis ha jól emlékszem. Nos, örülök, hogy egyre többen veszik észre, hogy ez a \"horgász-tó\" annyit ér mint egy nagyobb eső utáni pocsolya. (Annyi különbséggel, hogy a pocsolyáért nem kell fizetni....)
      Gabika (12.) válasz | 2009-10-03 19:29:27
      kzsoltinak igaza van!!!!!
      Agyon tudod fogni magad Waggler úszóval csak tudnod kell h hol horgászol és hogyan. Helyismeret nélkül még jó, hogy nem fogsz halat. 4 szezon alatt sem ismertem ki teljesen a vizetmert vannak olyan részei amelyeket nem frekventálok annyira.

Wagglerel sok halat lehet fogni csak csúzlival lőni kell rá az anyagot, és az etetés alá kell dobni 1 feeder cuccot mert mindig azon jön a nagy hal....
      kzsolti (11.) előzmény | válasz | 2009-09-29 21:03:40
      Javítanék!
      A GOND Benned rejtőzik: Egy kicsikét lemaradtál ezzel az úszózás trükkel, vagy még mindig a gyerekkori zsebpecás kis snecis korszakodból táplálkozol, amikor szarrá fogtad magad kishallal.
      Nos... Ezen a tavon úszóval is és fenekezővel is nagyszerüen lehet fogni nagyobb halakat, csak ki kéne ismerned! Egy pár óra alatt nem fogod megismerni sem ezt a tavat sem a halak szokásait!
      Javaslom, egy kicsit frissítsd a tudásodat a horgászat területén ;)

Egy Törzshorgász a Katalin tórol.
      flyhulk (10.) válasz | 2009-09-19 07:45:05
      K.horgásztagok!
      Én tegnap voltam ezen a helyen,gondoltam ki próbálom az új pecámat,már a belépésnél kezdődött a negativum,jegy ár:900huf, ezrest adtam visszajáró:0,jó oké nem szóltam.
      Hozzáteszem ha valaki ráveti magát hogy lejöjjön ide pecázni,az hozzon kaját mert a bogaraktól hemzsegő melegszendvics nem valami oké dolog,illetve van zsíros kenyér,szóval ez a felhozatal.

A horgászatról annyit,hogy mivel én egy 420-as úszós cucccal mentem,semmit nem értem el vele kiakartam próbálni egy pár pontyal de semmi,

A GOND: a víz mélységénél kezdődik,mivel a ponty fenékjáró hal na most úszós cuccal ne is probáljatok le menni,vaggler kizárva,mivel én gyűlölök fenekezni ezért inkább haza is jöttem.

megjegyzem ilyen igénytelen helyen még nem voltam,ez a \\\"fenekezzünk 2 bottal\\\" emberkéknek való hely.

ennyi lenne.........
      Gombiland (9.) válasz | 2009-09-10 19:58:33
      Nekem is sajnos negativ tapasztalatom van.
      Ma elmentem horgászni, kb 9,30 körül értem oda. Megvettem a jegyet , pár szót váltottam a hölgyel és elindúltám a horgászhelyhez. Leraktam a cuccot, nekiláttam a z etetőanyagot bekeverni. Még ki sem csomagoltam. Ekkor hívtak telefonon, hogy menjek az iskolába mert beteg a kislányom. A bekevert kaját átadtam a mellettem lévő sporinak és elindultam kifelé. Az egész oda vissza út , bekeverés nem volt több 15-20 percnél. A hölgy csodálkozott, hogy milyen gyorsan abbahagytam , én persze röviden elmeséltem neki a szomorú valóságot. Ő sajnálkozva visszaadta a letétbe helyezett forgalmimat és elköszönt. A pénzt még csak meg sem említette.  Hála istennek nem vág földhöz az a 900 Ft., de ekkora par........got nem gondoltam volna. Én nem szóltam semmit mert nem akartam vitatkozni, amúgy is a gyerek állapota miatt aggódtam. Én elhiszem hogy gazdasági válság van, de megér ennyit?Én többet nem megyek oda, pedig ott dolgozom a környéken, és ahol lehet ezt a történetet megírom. a Szomorú az egészben, hogy több mint 1 éve nem voltam pecázni sehol.:((((
      További sikeres fogást mindenkinek
      << 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>
      5/6. oldal, ugrás a(z) . oldalra
      Hozzászolásod ** :
      Hitelesítő kód megadása * :
      Új üzenet válasz erre:
      (Ha hozzá akarsz szólni a témához előbb be kell jelentkezned!)
      Vissza a többi témához

Megjegyzések:
        *-gal jelölt : a mező kitöltése kötelező.
      **-gal jelölt : a mezőkben speciális formázó karakterek is használhatók:
      - [b|vastag betű/] = vastag betű
      - [i|dőlt betű/] = vastag betű
      - [email|info@holhorgasszunk.hu|info/] = (spamoktól védett)
      - [link|http://holhorgasszunk.hu/regisztracio.php|klikk ide/] = klikk ide
      - lista: [li|1. elem|2 .elem] =
      • 1. elem
      • 2. elem

További információk kérése
      © Minden jog fenntartva - Chip-Art Bt.